sobota, 21 czerwca 2014

Ślubnie



Witajcie!


Hej wszystkim. Spędziłam dziś 7 godzin w pracy (zamiast 5 :P ) i ciut zmęczona jestem,ale przychodzę do Was z obiecanym postem z fryzur ślubnych.


Dziś gościłam u siebie dwie Panie Młode :)
ohhhhh powiem szczerze,że byłam pewna stresu,ale obie panie były fantastyczne i atmosfera była luźna, żadna z Nas się nie stresowała w tak wielkim dniu.


Oczywiście nie wszystko poszło idealnie,oczywiście nawaliłam i to porządnie  . . . 
ponieważ nie zrobiłam zdjęcia jednej z Pań Młodych :(

Wiadomo jest to ważny dzień i jest zamieszanie,weszła mama pani młodej się czesać,zaczęło się gadanie i się nie zdążyłam obrócić i młodej pani już nie było :P
Ale jak tylko fotograf przekaże zdjęcia ze ślubu,ja równiez będę mogła sobie jakieś udostępnić dla Was,więc nic straconego :)


Ale za to pokażę Wam teraz panią,którą Ci,którzy zaglądają na Mojego fanpag'a już widzieli.
Oto i ona we fryzurze próbnej:











A oto poniżej wersja dzisiejsza-ślubna-ostateczna:













Ciekawa jestem jak Wam się podoba??

Powiem Wam,że na żywo wyglądała pięknie i bardzo pasowała do twarzy :)



Oprócz tych panien młodych miałam dziś okazję porobić kilka innych pań,między innymi Moją znajomą z Podstawówki/Gimnazjum,którą miałam okazje zmienić nie do poznania.
Z "szarej myszki" z odrostami i nijakim kolorem włosów,stała się sexi blond ostrą dżagą :P 
Jeśli się tak mogę wyrazić hahah
Generalnie fryzura jak obecna Chylińska,aczkolwiek zamiat białych włosów,Natalia ma
naturalnie miodowe blond pasemka :) Mam nadzieję,że wkrótce jakieś foto się da wrzucić,ponieważ też nie zrobiłam :P
Gapa ze mnie dziś straszna była, nie ukrywam.



Na dziś to tyle,a już jutro zapraszam Was na post z nowymi recenzjami kosmetyków.

Pozdrawiam serdecznie,Iv.


3 komentarze:

  1. No to faktycznie miałaś pracowity dzionek, ale z drugiej strony tylko się cieszyć, że jesteś tak rozchwytywana :) Fryzurka przepiękna i te loczki .... CUDO!!! Czekam w takim razie na kolejne fryzurki w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda fryzurka :) Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna , super upięcie tylko brakuje diademu i wyglądała by Pani jak księzniczka :)

    OdpowiedzUsuń