poniedziałek, 16 czerwca 2014

By Romantic


Kochani! 


Dla Was dziś post,który w zasadzie miał być wczoraj,aczkolwiek dla tych co nie czytali udałam się wczoraj na spontaniczną sesję z Pogorzałek Fotografia do lasu i wróciłam z dzieciakami tak zmęczona,że już nie napisałam posta,więc jest dziś :) Za co Was bardzo przepraszam raz jeszcze.


Jak już wspominałam w ostatnim poście,ten będzie o kosmetykach.
I to nie byle jakich.
Dokładnie o kosmetykach z serii Romantic,które dostałam do użytku od Mrs.Potter's,z którymi jak już wspominałam kilka razy weszłam we współpracę.


Może na początek przybliżę Wam kosmetyki.

Są to dokładnie dwie serie:
- do włosów rozjaśnionych i przesuszonych z olejkiem arganowym i jedwabiem
- do włosów farbowanych z olejkiem makadamia,filtrami uv i keratyną

Otrzymałam po 1 litrze z szamponu, balsamu do włosów oraz 0,5 kg. maski do włosów.




Moja ocena:

Szampony bardzo dobrze się pienią,są wydajne,ładnie,delikatnie pachną.
Balsamy również są wydajne,świetne do użytku przed rozczesaniem włosów.
Maski są fenolenalne.Zostawiają włosy bardzo gładkie (co dla niektórych może za gładkie), błyszczące i zregenerowane.

Ogólnie warte użytku i chętnie przeze mnie polecane.
Klientki w salonie też chwalą i widzą różnicę pomiędzy tymi kosmetykami,a innymi. Chętnie pytają gdzie można zakupić takie kosmetyki.


Nikomu mówić nie trzeba jakie właściwości ma olejek arganowy oraz jedwab.
Ale przypomnijmy.
Oczywiście odżywia,wygładza,regeneruje oraz nawilża.


Olejek makadamia dogłębnie nawilża i nadaje blasku.Znany jest z tego,że drogocennie wpłaywa na skórę.
Keratyna zaś sprawia,że włosy są bardziej wytrzynałe oraz zregerowane.
Dodatkowo filtry UV chronią Nasze włosy latem przed szkodliwymi promieniami słonecznymi,które wzmacniają strukturę włosa oraz jego kolor.



Tak więc serdecznie polecam produkty,z tego co mi wiadomo ceny są bardzo przystępne,powiedziałabym nawet,że bardzo niskie.

Przykładowe ceny (+/-) 

Szampon 950 ml. ok 12 zł.
Balsam 950 ml. ok. 12 zł.
Maska 500 ml. ok. 10 zł.


Wiem,że produkty Mrs. Potter's dostępne są w sieciach drogerii Hebe,aczkolwiek jeszcze nie wiem czy te serie też. Polecam,ponieważ produktów tej marki jest bardzo duży wybór,każdy znajdzie coś dla siebie. Wszystkie szczegóły niebawem oczywiście.

I zapraszam do odwiedzania i polubienia fan'page  Mrs. Potter's !
Tam możecie często wygrać jakieś kosmetyki.


Pozdrawiam cieplutko,Iv.










4 komentarze:

  1. muszę się skusić chociaż na maske :)
    ceny są superowe za taka wielkość produktu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się Aniu.I na prawdę warte dużo większych pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kosmetyki! Sama nie raz już stosowałam produkty Mrs. Potter's i ani razu się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko pamietajmy ze jak jedwab to tylko bez alkoholu ;-) ja uwielbiam szampony ktore pozostawiaja mocny intensywny zapach,ale takich trafic nie potrafie... jestem milosniczka panteene a ich zapachy sa raczej delikatne.

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń