sobota, 14 czerwca 2014

Ombre vol.2



Witajcie!


Dziś już z rana przychodzę do Was z wczorajszym Moim kolejnym dokonaniem :)
Uprzedzam za wczasu,że zdjęcia słabej jakości są,ale efekt tak czy siak widać.


Może zacznę od tego,że bardzo chciałabym podziękować i przy okazji zarekalmować Panią Asie,która zrobiła mi na zamówienie bardzo ładną, ręcznie robioną ozdobę do włosów dla klientki na wesele.


Pani Asia robi również sama biżuterię, jak widać podjęła się też dla mnie próby zrobienia ozdoby do włosów.Jak dla mnie wyszło bardzo fajnie. Zdjęć całej fryzury nie posiadam niestety (sama nie wiem czemu).

Jeśli kogoś interesowało by zrobienie takiej bądź innej ozdoby lub konkretnej biżuterii na zamówienie to proszę o kontakt ze mną (ceny są dobre).



































A teraz przejdźmy do mojej prawie 4 godzinnej zabawy,aby moja Kornela mogła zostać szatynką,a nie kruczo czarną Mambą :P




Pamiętacie Kornelę?? To przypomnę.






Oto była Nasza ostatnia zabawa ponad miesiąc temu,aby uzyskać "Ombre".
Wczoraj było podejście nr.2, ponieważ Korneli spodobała się wizja nie bycia już czarną.
No i bawiłyśmy się w ściąganie koloru.


Może na zdjęciach zmiana nie jest aż tak szokująca,ale na żywo robi wrażenie.
A tak to wygląda teraz.

















Na zdjęciach nie widać do końca,że kolor od góry jest jaśniejszy,ale zapewniam Was,że jest brązowy (tak jak pisałam wcześniej zdjęcia są słabe,bo światło naturalne było już kiepskie.
Co zdjęcie to inny odcień,ale wygląda to w realu super :) 
Kornelia stała się blondynką poniekąd.
I była w szoku heheh
Minie troche czasu zanim przywyknie to jasnych włosów,a nie czarnych jak smoła.
Co do fryzury to nie zdążyłayśmy już nic zrobić z powodu napiecia czasu,zdjęcia zostały zrobione po samym wysuszeniu (jakby ktoś zarzucał,że brzydko wyglądają).




Jak tym razem Wam się podoba przemiana???


Jeszcze dziś będzie kolejny post,kosmetyczny,ale to wieczorem już.

Pozdrawiam,Iv :*

4 komentarze:

  1. Fajny kolorek do tego ombre :)


    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolorek się robi , kwiatuszek do włosów super tylko moim zdaniem może troche za duży bo zakrywa fryzurkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście włosy były tylko modelwane,a wieklość tworzona w ciemno :P

      Usuń
  3. Upięcie z kwiatkiem bardzo mi się podoba :) Elegancko, modnie i z klasą. A jeżeli chodzi o przemianę, to jestem w szoku! Bardzo fajnie Wam to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń