czwartek, 17 kwietnia 2014

Zmiany,zmiany

Hej !


Witajcie kochani,dziś piszę dla Was krótki post,by pokazać Wam wyniki Mojej dzisiejszej pracy.


Jakiś tydzień temu umówiłam się  z Kornelią na wizytę u fryzjera (czyli u mnie :P) 

Kornelka już od 8 lat farbuje włosy na czarno i w końcu się jej to zbrzydło,a że bardzo boi się fryzjerów, nie miała odwagi z nimi nic zrobić, do czasu spotkania ze Mną ostatnio.

A więc dziś przyszła na umówioną wizytę i zadziałałyśmy :D


Mogę powiedzieć tyle,że dziewczyna ciągle przeglądała się w lustrze nie mogąc uwierzyć,że to ona !

Co takiego zrobiłam?? 
 Zrobiłam jej "Ombre" :)
Wiadomo,że ze względu na długość Swoich włosów Kornela bała się,że je zniszczymy taką zabawą,ale oceńcie sami czy są zniszczone.

Nie będę Was już zanudzać,powiem tylko tyle,że ściągałyśmy kolor pierwszy raz,a efekt możecie zobaczyć poniżej.

Zapraszam.








Co myślicie?? podoba się Wam? 
Zapraszam do komentowania.

Pozdrawiam,Iv :*

2 komentarze:

  1. piękne ombre teraz kolorek czarny się ożywił :) ślicznie masz talent do farbowania pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń