poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Metamorfozy z Iv vol.2

Późno już,ale co tam!


Kochani druga odsłona "Metamorfozy z Iv" !!!

Dziś na "tapecie" Beata :)

Dlaczego??

Beatka to matka w sumie trójki dzieci. 6 letniego synka i pół rocznych bliźniaków!
Tłumaczyć chyba nie trzeba :P
Postanowiłam zmienić mamuśkę w fajną laskę,ponieważ zajmowanie się dziećmi jest czasem gorsze od pracy.
Na nic nie ma czasu (a przy bliźniakach pfff to dopiero),wiecznie jest się nie wyspanym,maleje poczucie wartości,więc wybór był oczywisty.

Drugą radochą było dla mnie to,że Beata bez skrupułów pozwoliła na ścięcie kucyka,wręcz tego chciała,by usunąć stare,zniszczone włosy po zabawach farbami  w domu.
Czego chcieć więcej?? i do tego chciała być blondynką :D


No i masz "babo" co chciałaś :P

Zobaczcie od czego się zaczęło:



Taddaaamm: !





Tyle włosów spadło z głowy ochotniczki,a miała takie:







Zanim przejdziemy do efektu końcowego opiszę Wam co zrobiłam i opiszę parę rzeczy.

Na głowie Beaty były i odrosty i farba i jej różne odcienie.
Aby uniknąć różnic w kolorach po pierwsze rozjaśniłam włosy sporą ilością białych,cienkich pasemek na rozjaśniaczu z wodą 6%  :)
Po drugie,na całą głowę nałożyłam pomieszane ze sobą farby z firmy CeCe,które zamówiłam dla niej jakiś czas temu o kolorach 10/00 i 0/00 czyli bardzo jasny naturalny blond z białym (0/00).

Przed koloryzacją po pierwsze obcięłam włosy,aby nie bawić się z długim nakładaniem.
A było na co nakładać :P


Po zmyciu farb spryskałam włosy Moim niezawodnym spray'em z Avon'u  Marocan Argan  Oil.
Wysuszyłam wszystko płaską szczotką i przed prostowaniem znów spryskałam,tym razem Styling Protect Spray'em z Avon'u.

No i zobaczcie co wyszło:







Co Wy na to???












Niestety na późną porę spotkania i szybką potrzebę powrotu do bliźniąt Beaty,nie zrobiłyśmy już do zdjęć makijażu nad czym ubolewam :(



Jestem ciekawa co sądzicie :)



Całuski, Iv.


P.S- cały czas pracuję nad zmianą wyglądu bloga,więc wybaczcie,ale za dużo na jeden wieczór.



1 komentarz:

  1. ale mega zmiana aż szkoda takich długich włosów ale nowa fryzurka moim zdaniem lepsza świetnie :)

    OdpowiedzUsuń