czwartek, 29 października 2015

Lala nie z tej bajki. . .




Witam serdecznie!



Kochani dziś kolejny post na Halloween  , mam nadzieję  , że nie ostatni.
Czy jako dzieci bawiliśmy  się w domki dla lalek Barbie i Ken 'ów?
Czy też później mieliście stracha gdy w kinach wyszła Laleczka Chucky ???
Ja się jej bałam bardzo , teraz mamy też lalkę Annabelle , ale z biegiem czasu są Nam one mniej straszne.

Dziś zapraszam Was do mojego domeczku i to dla Was moja wersja strasznej laleczki. 
Będzie  ona moją  charakteryzacją w tym roku na imprezie.


Potrzeba Nam:

- podkład+korektor

- eyeliner

- róż/cień do powiek 

- szminka 

- czarna kredka do oczu


Zaczynam  jak zwykle od bardzo jasnego podkładu i korektora.









Kolejno robię  czarne , mocne  oko.








Przy oczach , pod dolną  powieką ląduje czerwony cień  , który  już  dobrze  znacie.
Zaznaczyłam też mocniej brwi.







Teraz najważniejsza czynność  czyli eyeliner w dłoń  i malujemy  dowolnie pęknięcia  na twarzy.  
Duże  dziury i pajączki według uznania.

Pamiętajcie  też o zrobieniu tego również na rękach czy  szyi w zależności od waszego przebrania.  



















Kolejna czynność  to czerwone okrągłe  lica jak u starych  lalek , może być  róż  , U mnie też czerwonym cieniem.






Ja dodałam na koniec sztuczne rzęsy  oraz czerwoną  szminkę  na usta.











Na koniec przebranie i stylizacja gotowa.


Co sądzicie ??

Z pozdrowieniami , Iv :*
































2 komentarze:

  1. Kreatywny pomysł :D i bardzo fajnie wyszło, w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu u mnie na blogu, myślę że warto - niektóre produkty stamtąd są "do zakochania" :D

      Usuń