niedziela, 30 listopada 2014

Moringa oil




Witajcie!


W te zimowe popołudnie (dla mnie -5 to już ostra zima :P ).
Dziś zapraszam Was na kolejną recenzję kosmetyków do włosów.


Na pierwszy rzut pójdą kolejne szampony.  Kto mnie zna wie, że mam słabość do szamponów z Avon'u.

1. Szampon Avon  Advance Techniques Silk Protein.

Opis: "Gładkość jedwabiu" do włosów trudnych do ułożenia.
Uzupełnia zasoby wody we włosach, pozostawiając je miękkie, idealnie gładkie i lśniące.
Ułatwia stylizację, efekt utrzymuje się nawet do 24 h przy zastosowaniu całej serii.

Pojemność: 250/400 ml.
Cena: 10-15 zł.
Dostępność: łatwa,internet,konsultantka.




Moja opinia:  Jak dla mnie szampon faktycznie spełnia swe zadanie, choć nie nada się dla osób, które chcą mieć czuprynkę.  Niestety siła wygładzenia jest duża i włosy są bardziej przylizane aczkolwiek włosy się nie pierzą  :)  Pieni się b.dobrze, zapach oczywiście śliczny, delikatny. Godny polecenia.



2.  Advance Techniques  Keratin Power

Opis:  Natychmiastowa naprawa dla włosów zniszczonych.
Formuła z technologią Keratin Power - kompozycją keratyny, olejku awokado oraz witaminy E. Oczyszcza, odbudowuje strukturę włosów i wzmacnia je, dzięki czemu stają się mniej podatne na łamanie. Oczywiście najlepiej z całym zestawem z serii.

Pojemność: 250/400 ml.
Cena: 10-15 zł.
Dostępność: j.w





Moja opinia:  I to jest kolejny dowód na to,że keratyna jest najlepszym składnikiem w produktach do włosów, które je regenerują.
Świetny szampon, widać różnicę po stosowaniu. Mnie jeszcze na kilka razy zostało, ale jeszcze pewnie wrócę do tego szamponu nie raz. Cudny, łagodny, lekko kwiatowy zapach i super konsystencja, pieni się jak każdy inny szampon z serii Techniques.



3. Argan Oil plus Moringa Oil z firmy CHI.

Opis:  Seria do pielęgnacji włosów, głęboko nawilża i odżywia.
Do codziennego stosowania z olejem arganowym, olejem Moringa, naturalnym jedwabiem oraz witaminą A i E doskonale regeneruje włosy suche i zniszczone.
Odbudowuje ich strukturę, przywraca blaski i chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV  i temperatury. 

Pojemność: 15 ml.
Cena: ok 6 zł.
Dostępność: Przedstawiciel Farouk, internet.


Moja opinia:  Oczywiście jak każdy olej jest tłusty i trzeba go ostrożnie użytkować.
Zapach zwala z nóg - cudowny. Włosy są po olejku miękkie i lśniące.  Łatwo się rozczesują, ślicznie pachną, wyglądają zdrowo. I takie też są. Widać, że włosy są zregenerowane.
Zdecydowanie polecam, choć póki co nie przewyższa nic olejku z  oliwek o, którym pisałam ---->  TUTAJ





Na dziś to tyle o kosmetykach do włosów, niebawem znów będziemy coś testować i recenzować. 
Oczywiście zaglądajcie na Facebook'a ( https://www.facebook.com/IwonaKHairPassionIv )  tam pojawiają się moje makijaże i nie tylko.




Sezon zimowy znów czas zacząć, więc będzie świątecznie :)


Buziaki, Iv :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz