niedziela, 12 października 2014

Halloween z Iv vol.3



Witajcie :)



Witam Was w kolejnej odsłonie halloween'owej.
Dziś pokażę jak ja wykonuję rany do charakteryzacji.



Na początek zaczniemy od oczu :)

1).  Pod dolną powieką zaczerwieniamy sobie okolice oczu czerwonym i fioletowym cieniem.






2).   Następnie zaznaczamy brwi.






3).  W następnej kolejności są usta.
Na całe usta nałożyłam korektor pod oczy w pędzelku po czym na to nakładałam jasny fioletowy (wrzos) cień,a obramowałam ciemnym fioletowym cieniem.













4).  A teraz czas na ranę :)
Czarną kredką robimy zarys rany.






5).  Następnie eyelinerem w pisaku pogrubiamy linię i nadajemy jej kształt.






6).  Czerwonym cieniem na około rany tworzymy zaczerwienienie.










7). Czarnym eyeliner'em w płynnym "pogłębiamy" głębokość rany.






8).  Następnie delikatnie rozcieramy na około rany.






9).  Na koniec dodajemy sztuczną krew :P






No i wygląda to tak na koniec:



















Ciekawa jestem Waszych opinii,więc nie krępujcie się oczywiście.


A na koniec mała niespodzianka !

Poniżej macie link do tutorialu tej charakteryzacji :D


Jak na końcu filmiku ujęłam wybaczcie mi jakość filmiku,następnym razem będzie lepiej.
To mój pierwszy filmik,więc proszę o wyrozumiałość.


Pozdrawiam serdecznie,Iv :*



Tutorial----> KLIK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz