czwartek, 16 października 2014

Anthony kontra Oriflame




Cześć wszystkim!



Dziś zajmę się dla Was recenzją kolejnych szamponów.

Tym razem na tapecie dwa skrajnie inne szampony.

No to do dzieła.



1).   Hairx Restore Therapy

Jest to szampon z firmy Oriflame z olejkiem arganowym.
Za zadanie ma on oczyszczać włosy, nie pozbawiając blasku.
Sprawia,że włos jest błyszczący,zdrowy i odżywiony.
Dzięki olejkowi arganowemu ma służyć suchym i łamliwym włosom.

Pojemność: 250 ml.
Gęstość: dobra
Zapach: przyjemny i delikatny
Dostępność: u konsultantki,inernet
Cena: ok 15 zł
Link: allegro.pl








Moja opinia:

Miałam co do tego szamponu wątpliwości mimo,iż dostałam go w gratisie przy zakupie grzebienia w katalogu.
I niestety po zużyciu pół butelki,nie mam ochoty sięgać po niego dłużej.
Do moich włosów najwidoczniej się nie nadaje,włosy przy nasadzie zaraz po myciu są tłustawe,a głowa swędzi.
Na włosach nie widać różnicy,pieni się średnio.



2).  Instantly Thick Volume

Ten szampon natomiast jest firmy Marc Anthony.
Wygrałam go jakiś czas na stronie BeautyBook.pl
Zawiera odbudowującą strukturę włosów,fitokeratynę.
Ma za zadanie zamienić włosy cieńkie w pełne życia i wigoru,błyszczące i 10x większą objęctość.


Pojemność: 380 ml.
Gęstość: bardzo dobra
Zapach: przyjemny,ciut owocowy
Dostępność: internet
Cena: ok. 35 zł.







Moja opinia:

Ten szampon do moich włosów również się nie nadaje. 
Może i daje objętość,ale przy moich pozwijanych włosach wychodził z tego "król lew" na głowie.
Dodatkowo wysuszył mi włosy,co pogorszyło efekt siana.
A miało być tak pięknie. . .





Dziś to na tyle,a już za kilka dni recenzja kolejnego produktu.

Pozdrawiam,świeżutka ciocia Iv :*





1 komentarz:

  1. ciekawa recenzja :)
    -Cudowny blog - będę wpadać częściej!
    . .
    . .
    Mogłabyś poklikać w linki do Sheinside na moim ostatniej notce? Jeśli tak koniecznie napisz czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/10/autumn-with-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń