czwartek, 4 września 2014

Kokosowe szaleństwo



Hej kochani :)




Zapraszam Was na wrześniowe nowości.

Dziś 3 produkty. Dwa fryzjerskie, jeden kosmetyczny.



Zacznę może od największego rozmiarami.

1). Lakier Kallos

Jak widzicie zazwyczaj nie używam jednego lakieru tylko ciągle kupuję inne,nowe.
I choć nie używam go do swoich włosów dużo,to zużywam całą masę na sesjach itp.
Tym razem na tapetę wzięłam lakier z fajnej firmy Kallos.
750 ml. lakieru,ekstra strong.
Zapach bardzo ładny,delikatny,nie dusi.Lakier dość mocny,suchy,nie skleja włosów i super wyczesuje się rękami.
Cena 13,99 zł za 750 ml.

Można kupić tu:  http://www.ceneo.pl/10262720




2).  Podkład Lirene 

Kochani kupiłam ten podkład już jakiś czas temu i sama nie wiem czemu dopiero teraz o nim piszę,
Jest to podkład z serii City Matt.
Jak dla mnie najlepszy. Jest to podkład matująco-wygładzający z witaminami E i C.
Ja mam kolor naturalny nr 204. Super pompka,śliczny zapach,genialnie kryje i matuje skórę,wygładza,szybko się wchłania i jest super wydajny.
Mój numer 1,pobił nawet krem z Avonu z filtrem SP20.
Opakowanie 30 ml. , cena ok 22 zł. (w Biedronce po 9,99 zł. )





3).  Olejek kokosowy

Pewnie już widzieliście,że wszechobecny jest szał na olejek kokosowy do włosów.
Taki rzut jak i był na olejek arganowy.
Zakupiłam więc i ja. Z Lady Spa. Małą buteleczkę 8 ml.,aby nie pożałować za dużo jak się nie sprawdzi.
Nie mogę powiedzieć,zapach cudowny (uwielbiam zapach kokosu),do włosów zniszczonych z tendencją do wypadania.
Olejek w postaci płynnej można uzyskać po uprzednim zagrzaniu buteleczki w ciepłej wodzie.
Olejek ma świetne działanie,włosy są fajne,zdrowsze,aczkolwiek w jakiej proporcji bym go nie dała to zawsze mam przetłuszczone włosy po nim. Dobry na noc, przed porannym myciem włosów.Ewentualnie dodany do maski. Cena ok 3 zł.









Czekam teraz na Wasze opinie,może ktoś coś już testował i ma podobne lub inne zdanie.
Zapraszam i pozdrawiam,Iv.











4 komentarze:

  1. Witam :) Nie testowałam żadnego z tych kosmetyków, ale na podkład na pewno się pokuszę, bo akurat mi się kończy. A tak na marginesie, to masz bardzo śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu,a pazurki w całości prezentują się tak: (tamte,bo już mam inne)
      https://www.facebook.com/BJNails/photos/a.571761732867171.1073741826.571748869535124/832451143464894/?type=3&theater

      Usuń
  2. olejku kokosowego jeszcze nie próbowałam, na razie mam arganowy i migdałowy. ale myślę, że niedługo się to zmieni, bo kokosa uwielbiam i wszelkie nowinki z nim lądują zaraz na mojej półce. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4/9/14

    Witaj :) Ja chętnie się wbiję do Ciebie na ten kokosowy olejek!! Cudowny zapach ulula mnie do snu :D Pozd. Bara-Bara

    OdpowiedzUsuń