czwartek, 3 lipca 2014

Czym się różnimy?


Witajcie,Witajcie!


Troszkę mnie znów nie było,ale już pędzę do Was z nowym postem.

Kochani dziś post na podstawie najczęstszych pytań zadawanych mi prywatnie czy w pracy.
Jaka jest różnica między odżywką,a maską do włosów??

No to przekonajmy się.



Odżywka:

Ma słabe właściwości odbudowujące i regenerujące, ułatwia rozczesywanie,wygładza,ponieważ w składzie ma sylikon.
Różnią się składem chemicznym od maski.
Odżywki działają tylko na wierzchniej części włosa.
Nakłada się ją po każdym myciu na 2-3 minuty i spłukuje lub nie (w zależności od zaleceń producenta).







Maska:

Zawiera keratynę,ceramidy,ekstrakty roślinne oraz witaminy.
Wzmacnia osłabione włosy,rewitalizuje. Ma mocne działanie na włosy zniszczone,przesuszone.
Maska wymaga dłuższej apilkacji lecz rzadszej. Najlepiej pozostawiać ją na 15-20 minut i pod przykryciem (ręcznik,folia) co pozwala na lepsze wchłanianie się substancji czynn,raz-dwa razy w tygodniu. Oczywiście maski spłukujemy.







Balsam:

Są rzedsze,ponieważ posiadają mniejszą ilość składników tłuszczowych.
Działa na zewnątrz i wewnątrz łuski włosa. Na włosach powinno się przytrzymać balsam ok 10-15 minut i spłukać. Nie należy nadmiernie często używać balsamów,mogą spowodować "oklapnięcie" włosów czy przetłuszczania skóry głowy i włosów.









Pamiętajcie też,że ani odżywek ani masek nie nakładamy od skóry-możecie w ten sposób przetłuścić sobie skórę głowy.
Najlepiej nakładać je od nasady kucyka w dół włosa.



A Wy czego używacie???
Co sprawdza się na Waszych włosach najlepiej? Macie faworytów codziennej pielęgnacji włosów?
Podzielcie się z Nami.


Krótki i prosty post,ale myślę,że mógł pomóc.


Całuski Iv.

3 komentarze:

  1. Ja mam do Pani pytanie.
    Czy jeśli mam włosy przedramiona to hmmm jakby to ująć opłaca mi się robić ombre?
    I czy efekt będzie zadawalający

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zasadzie można by było zrobić,choć tylko końce,proszę odezwać się na fp w wiadomości to pokaże jak wyglądają.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Wychodzi z tego, że najlepiej stosować maski do włosów. Ja obecnie używam odżywki DIAMOND GLOSS od NIVEA i muszę powiedzieć, że jestem z niej zadowolona. Delikatnie pielęgnuje i ułatwia rozczesywanie. Natomiast jakiś czas temu stosowałam Odżywczą Maskę do Włosów "WAX" i byłam bardzo zadowolona z efektów. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń