niedziela, 1 czerwca 2014

Szampon kontra szampon



Witajcie!


Dziś dzień dziecka,czy dostaliście już Swoje prezenty i przekazaliście te dla Swoich pociech??

A ja już tydzień temu zrobiłam Moim synom prezent i zabrałam ich do wesołego miasteczka. Jak dla Mnie najlepszy prezent :P
Ja uwielbiam takie atrakcje,dwa lata temu na Swoje urodziny też się wybrałam.

A teraz do konkretów.
Dziś post szamponowy.
Czyli szampon kontra  . . . szampon!

Na rynku jest cała masa szamponów do włosów,każda z Nas musi dobrać sobie odpowiedni dla siebie samej.

Ja akurat od dłuższego czasu ( ok. roku) stosuję te z Avon'u i jestem bardzo zadowolona.
A,że tych też jest kilka różnych,to dziś pokaże Wam Moje ulubione i postaram się stwierdzić,który lepszy.

O szamponie arganowym pisałam Wam już TUTAJ ! 

Później skusiłam się na kolejny z tej samej serii,Keratynowy z argininą.





Jest to szampon ochronno-wzmacniający do wszystkich rodzjów włosów.
Pozostawia włosy bardzo gładkie i lśniące.Oczyszcza włosy i skórę głowy idealnie,co powoduje zero problemów przy rozczesywaniu.Nie obciąża.Szampon pachnie lekko miętowo-orzeźwiająco.Włosy ślicznie pachną i są idealne.


A oto efekt po wyprostowaniu włosów podczas użytku tego szamponu:






Włosy po nim są na prawdę w świetnej kondycji i wyglądają bardzo zdrowo,nawet blondy :)


Jeśli chodzi o kolejny szampon,który zakupiłam to był to z najnowszej wtedy serii,szampon 24 godzinna objętość z kolagenem.





Można go stosować codziennie,a zawarty w nim kolagen wzmacnia strukturę włosa i pogrubia je. Kolagen również maksymalnie zwiększa objętość i zapewnia efekt pełnej fryzury przez cały dzień. I faktycznie tak jest,choć nie do końca byłam o tym przekonana,że może tak być.
Włosy są po jego systematycznym użytku grubsze.I na dodatek jest ich pełno!
Sami zobaczcie!
Może fryzura już troszkę podrosła znów,ale różnicę w objętości widać!




Tak na prawdę ciężko stwierdzić,który jest lepszy ogólnie.
Jeśli chodzi o Mnie to zdecydowanie kupię znów ten z keratyną i argininą.
Ten z kolagenem jest również bardzo dobry,aczkolwiek przy Mojej ilości włosów wyglądałam jak Król Lew :D





Dobrze,że kupiłam tylko 250 ml. opakowanie,bo żal mi by było wyżucić go przed zakończeniem,a mam już tyle włosów i taką szopę,że nie dałabym rady dłużej go używać.
Ale specjalnie dla Was,dzielnie wytrzymałam ten miesiąc.


A jak Wasze odczucia??
Który Waszym zdaniem jest korzystniejszy?
Może któraś z Was też juz używała i się wypowie??
Zachęcam :)

Buziole,Iv :*


4 komentarze:

  1. super efekty po tych szamponikach ja mam ten pierwszy i jest rewelacyjny niektóry mówią że szampony z avonu są złe ale to nie prawda , a Ty świetnie wyglądasz w tej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się,to głupota,szampony są świetne. Chociaż mam obawy co do ich innych serii,ale ta AT uwielbiam :) dziękuję Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam tych szamponów, jednak stwierdzam, że pierwszy bym zakupiła.
    Po ile on jest? :)

    Na moim blogu również napisałam o pielęgnacji moich włosów, zapraszam:
    http://oliviabelica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W obecnym katalogu szampon 400 ml. kosztuje 8,99 zł :)

      Usuń