niedziela, 27 kwietnia 2014

Metamorfozy z Iv, vol.3

Witam wszystkich!



Dziś kolejna,trzecia odsłona metamorfozy z Moim udziałem :)


Pokażę Wam dzisiaj kolejną uczestniczkę,która oddała się praktycznie bez żadnych sugestii w Moje ręce !


Katarzyna.
Matka 9-letniej Adrianny,która za dwa tygodnie przystąpi do Komunii Świętej.
I znów oczywiście opowiem Wam dlaczego Kasia :)
Wybrałam ją z kilku powodów.
Podstawowym było to,że dała by sobie zrobić nawet najdziwniejszą fryzurę,im krócej tym lepiej.
Ale przeważyło to,iż Kasia do niedawna walczyła z łysieniem plackowatym spowodowanym stresem i nic od bardzo długiego czasu nie robiła z włosami,aby mogły odrosnąć i wzmocnić się.

I oto nastał czas zmian,a że Komunia już za chwilę,miałyśmy świetną okazję przy kawie zrobić to i owo. 
Pokazane zostało mi zdjęcie co się Mojej uczestniczce podoba i znów poleciały włosy. . .
sporo włosów.
Efekt zobaczycie poniżej.
Ocenę zmian zostawiam Wam do skomentowania.








Oto powyżej Kasia. Pracująca matka. Przeciętna pani domu :) (bez obrazy oczywiście)



Zrobiłyśmy tak:

Zebrałam Kasi grzywkę w trójkąt z połowy czoła,którą zafarbowałam na czarno z wodą 3%.
Na resztę włosów nałożyłam pomieszane farby 9.44 (carrot) oraz 7.43 (paprika) z firmy Allwaves z wodą 6 %.
Na koniec obcięłam według tego co chciała Kasia i . . . .
Taadaaam !
Oto i Metamorfoza nr.3 !!


















Kasia zmieniła się w bizneswoman !!!

Co sądzicie???
Pozytywnie czy nie do twarzy??
Ocenę i komentarze zostawiam Wam.
Dziękuję za to,że przybyliście.


Buziole,Iv :*

Kolejna "Metamorfoza z Iv" już wkrótce.












4 komentarze:

  1. moja ocena to 6 idealna fryzura dla Pani Kasi :) super wygląda i ten kolorek jest świetny :) masz talent do zmieniania fryzur ludzią :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. miło słyszeć,dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor :) bardzo ładnie dobrana fryzura :) sama jestem w trakcie nauki na fryzjerkę :) jestem na drugim roku :)
    przy okazji zapraszam :) http://ireth1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zmiana.Ja bym się jednak nie odważyła na grzywkę z prostego powodu-mam kręcone wlosy i wyglądałabym jak debil z grzywką powykręcaną we wszystkie strony ;(
    Pozdr,http://wiecej-niz-muzyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń