niedziela, 4 października 2015

Kobieta o dwóch twarzach czyli Halloween już tuż , tuż . . .



Witajcie!!




Dziś szalony post wprost na Halloween'ową imprezę !

Jak co roku zachęcam Was do udziału w tego typu imprezach , bo ja przy samym malowaniu już miałam dziś frajdę , a co dopiero wśród innych takich świrków jak ja i przebierańców.


A więc dziś mnie poniosło i zmalowałam coś dla Was.


Zacznijmy więc.

1.  Na całą twarz nałożyłam najjaśniejszy podkład oraz korektor pod oczy , aby stać się bladą twarzą i wymalowałam mocno brwi  :P







2.  Następnie eyelinerem w pisanku namalowałam linie ran na twarzy 






3.  Na połowę ust nałożyłam korektor w pędzelku , a pod oczami czarna kredką namalowałam kreski. Na jednym oku roztarłam ją.





4.  Kolejno pogłębiłam i roztarłam czarny płynny eyeliner na ranach i chwyciłam za mocno na pigmentowany cień kaszmirowy o kolorze czerwieni z FM Grup.






Wymalowałam nim miejsca przy ranie , pod okiem i na ustach 






5.  Następnie na drugiej połowie twarzy fioletowym , czerwonym i czarnym cieniem zmalowałam siniaki.  







Oraz zarys kości policzkowych 





6.  Teraz zajmijmy się raną szytą. Dorabiamy jej eyelinerem poprzeczne kreski i pogrubiamy główną ranę , aby wyglądała na głęboko wyciętą.










7.  Teraz trochę tuszu na ładniejsze oko i pogłębienie ust pomadką w odcieniu głębokiej czerwieni.






8. Nadszedł czas na najważniejszą ozdobę tej charakteryzacji.
KREEEEWWW. . . .



I oto efekty !!































Z gorącymi pozdrowieniami dla Was , Iv o dwóch twarzach.

P.S - oczywiście Halloween'u kolejne zmiany w najbliższym czasie!
























3 komentarze:

  1. Anonimowy4/10/15

    noooo powiem Ci że efekt końcowy bomba, nie spodziewałam się takiego :) i nawet jestem w stanie sama zrobić taki make'up lub chociaż niektóre elementy :) pozdrowionka Zuzia P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieję,że się efektem pochwalisz :) dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  2. Naprawdę strasznie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń