sobota, 28 marca 2015

Wspaniałe lata. . . 80/90




Witajcie !


Dziś post bardzo spontaniczny , ale mam nadzieję ,że się Wam spodoba.
Spontaniczny o tyle ,że wziął się z . . .  mojego spotkania klasowego ,które organizuję :P
A dlaczego akurat z tego powodu??
Już tłumaczę.

Nie wiem jak Wy , ale ja urodziłam się z końcem lat 80-tych , dokładnie 87 rocznik.
organizowałam spotkanie i tam podczas planowania ze znajomymi ukazało się zdjęcie z rozdania świadectw z podstawówki. . .  i mnie wzięło na wspominki.

I tak sobie patrzę na to zdjęcie i nie wierzę ,że takie rzeczy były modne.
Dlatego chciałam się dziś przyjrzeć z Wami modzie z lat 80-90-tych na głowach. 
Gotowi na szok???

Zdjęcia zapożyczone z internetu.


Takie fryzury królowały w pamiętnych latach . . . 
























A i Nasze gwiazdy miały iście piękne fryzury













































































































Wtedy hity i najbardziej gorące fryzury show biznesu , dziś śmiejemy się na ich widok.
Ale nie uważacie , jak ja, że moda znów się troszkę cofa i wraca do Nas ???



A na koniec wspomnień pokażę Wam jak to myśmy wyglądali :P

Mam nadzieję ,że koledzy i koleżanki się nie obrażą na mnie :D
Ciekawe kto mnie znajdzie . . . 


Pozdrawiam cieplutko , Iv :*










1 komentarz: