niedziela, 25 stycznia 2015

Trendy 2015 ??




Witajcie, witajcie!



Dawno mnie nie było, ale już tak mam jak dorwę jakieś książki w zimie :P
Taaak. . . zimowe wieczory pod kocykiem z herbatką, czekoladkami i książeczką.
W tym tygodniu pochłonęłam 3 tomy "Darów Anioła" i dziś zaczęłam kolejny.

Ale nie o tym dzisiejszy post.

Dziś sobie pogadamy o wszystkim i o niczym, a konkretnie o trendach roku 2015, planach na ten rok itp.
Tzn. ja popiszę,a Wy poczytacie jeśli macie ochotę :)


Zauważyłam już przed końcem roku, że jest teraz trend na zestaw Hair Jazz.
Szampon i odżywka na porost włosów.
Produkty te mają trzykrotnie zwiększać porost włosa i powiem Wam, że poszperałam troszkę i jestem w szoku, bo ludzie na prawdę to chwalą !
Sami poczytajcie o produkcie i komentarze.

----->  TUTAJ !

Cena zestawu trochę przeraża, ale widać, że warto.
Jeśli będę miała zamiar zapuścić włosy to na pewno kupię sobie ten zestaw.
Póki co nie grozi choć bardzo mnie korci :)

Co myślicie??
Ktoś już używał? 
Koniecznie podzielcie się Swoim zdaniem.


Jeśli chodzi o trendy fryzur to rok ten zapowiada się pod względem koloryzacji tak jak i w poprzednim, czyli ombre, sombre, flambayage, natury i jednolite kolory.
O dziwo bez szaleństw, delikatnie i z polotem :) Kobiecość i naturalność znów wraca do mody :)

Poniżej macie kilka przykładów najświeższych trendów:



A tu macie zdjęcie (niewyraźne, bo  robione telefonem przy sztucznym świetle wieczorem) podobnego trendu, który zastosowałam ostatnio na Kornelii, która miała na czarnych włosach ombre.




Zdjęcie nie oddaje tego jak ładnie to wygląda, ale jak widać trendy już wchodzą w życie.



No to może coś teraz o fryzurach najgorętszych proponowanych na ten rok.
W dalszym ciągu górują długie włosy, naturalne, pofalowane i zwiewne.
Jeśli chodzi o krótkie to asymetria i stojąca czuprynka wciąż na topie :)
Ombre na krótkie włosy?? Czemu nie?!
Upięcia lekkie, zwiewne i kobiece. Warkocze, plecionki dalej są HOT!
Czyli wciąż bardzo kobieco lub dziewczęco.

Tu możecie sobie pooglądać 70 hot'ów tego roku:




No to coś o strzyżeniach niechaj też będzie.
I tu mnie jakoś nie zaskoczyło, że będą to fryzury bardziej klasyczne niż zwariowane.
Subtelne boby, strzyżenia do brody, mało stopniowania, grzywki i proste włosy górują.
Mocne linie, nie za wysoko wycieniowane, wręcz grzeczne.
Męskie fryzury to w ciągu dalszym krótkie cięcia z przedziałkiem, cieniowania długości i mało stojących igieł lub irokezów ! A więc jest jakiś przełom :P
Jednak są dwie skrajności: albo dłuższe "niechlujne" i rozwiane lub króciutkie na eleganta.

Oczywiście linki:




No to teraz przejdę do mojej pasji, a nie pracy, czyli do makijaży.

Co mnie bardzo cieszy na ten rok trendy kreują naturę !
Lekki, mało widoczny makijaż z kreską i akcentem na ustach!
Jeśli już cienie to w kolorach złocieni, beżach i brązach.
Na ustach koniecznie czerwienie i wszelakie podobne.
Kreski koniecznie kocie, graficzne lub białe (!)

Artykuł do poczytania na trendy w makijażu:

-----> TU !

Moda? czemu nie?!

No cóż. . . tu różne propozycja, a zdania podzielone.

Kratka, jeans, lata 70-te, Barbie (!), tkaniny transparentne i frędzle itp.
Hmmm. . . nie mój dział, ale  . . strach się bać, dużo skrajności i faktur jak dla mnie.

Sami zobaczcie:



Nie sądzicie, że moda i we fryzjerstwie, wizażu czy modzie wraca do lat kiedy np. mnie nie było na świecie??
Fale, plecienia, naturalny, zdrowy makijaż, podkreślanie figury/tali, szerokie nogawki i proste kroje??
Lata 20-te, 70-te ? wracamy do przeszłości czy tworzymy nową przyszłość?
Ahh te trendy ;)



A tak poza tym wszystkim, może coś o moich planach na 2015 rok?

I tu Wam powiem, że sama jeszcze nie wiem hehhe

Na pewno chciałabym dalej się rozwijać w wizażu, dlatego zapisałam się na różne kursy i warsztaty w tym roku. 
Z pewnością dalej będę się rozwijać w domu, trenować i wyznaczać sobie nowe możliwości.
Chciałabym również w tym roku popracować na planach większej ilości sesji, w 2014 roku jakoś mało ich zaliczyłam mam wrażenie :/

Czyli generalnie twardo i stanowczo iść do przodu z tym co kocham i lubię :)

Mam też plany na jakiś mały urlop chociaż w tym roku, ale raczej nie będą mi dane, bo w czerwcu u mnie w rodzinie wesele (tam też się będę w kilku rolach sprawdzać) , więc, że tak powiem, funduszy już zapewne braknie hahahha :P


Dziś to może na tyle pisaniny (dla odmiany)

Czekam na Wasze plany, zdania i trendy 2015.
Co Wam się podoba, co będzie klapą??

Pozdrawiam, Iv :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz