niedziela, 4 stycznia 2015

Faworyci 2014 roku !




Witajcie w Nowym Roku 2015!!



Nie wiem jak Wy, ale ja stałam się bardzo leniwa przez święta i nowy rok.
Praca, wolne, praca, wolne i tak co 2-3 dzień. 
No cóż. . . nie każdy może mieć urlop :)

Mam nadzieje, że spędziliście święta w miłym, rodzinnym gronie w spokoju i szczęściu, a 2015 rok  przywitaliście przyzwoicie dobrze !

Noworoczne postanowienia?? 
Też je macie?
Ja mówiłam sobie, że nie będę miała w tym roku, aczkolwiek zmieniłam zdanie.
Moje postanowienie na ten 2015 rok??
Zadbać o zdrowie!
Wiecznie omijam lekarzy i kontrole, ale czas na wzięcie się za siebie, bo z wiekiem się nie młodnieje.
A więc w tym roku okulista, ortopeda, naczyniowiec, gastrolog i cały sztab innych specjalistów.



Ale dość już o mnie, teraz coś dla Was, czyli post, a co w nim dziś???
Dziś przegląd najlepszych produktów 2014 roku! (oczywiście moich) 



1)   Listę zaczynamy od szamponu. 

Mój szampon numer jeden tego roku to . . .   oczywiście Advance Techniques z Avonu - Keratina & Arginina.

O nim poczytać mogliście TUTAJ !




2)   Kolejny cudowny produkt, który mnie zachwycił to  olejek do włosów.

I tu zagadką nie będzie, że jest to Silk Oil CHI Organics z Farouka.
Cudowny jedwab z oliwką jest wciąż moim numerem 1 , choć ma już konkurencję. (o tym poniżej).
O oliwkowym jedwabiu do poczytania -----> Tu !



3)   No i może teraz coś o konkurencji jedwabiu.

Coś czego nie zdążyłam Wam jeszcze przedstawić. Kolejna odsłona firmy Farouk!
Czyli Biała Trufla i Perła Pearls Complex.

To kompleks perłowy bez spłukiwania dla wszystkich rodzajów włosów.
Wyjątkowe połączenie trufli i perły działa na odbudowę włosa oraz regeneruje końcówki i   strukturę włosa. 

Jest to hmmm "olejek" ,"odżywka". Odżywka, która ma ciut bardziej gęstą konsystencję niż inne.
Kolor ma perłowy. Zapach jest cudowny, słodki i delikatny.
Cena przyzwoita, bo ok 7 zł za 10 ml.












4)  Jak już jesteśmy przy nowościach, to przedstawiam genialny lakier z CHI,
 Helmet Head! (zdjęcie powyżej)

Świetny, lekko mokry, super utrwalający i dobrze się wyczesujący.
Nie lepi włosów choć mocno utrwala. Włosy wyglądają naturalnie. Nie powoduje wrażenia "hełmu" na głowie.
Mimo swej wysokiej ceny (bo ok. 42 zł) zasłużył na miano najlepszego lakieru tego roku.



5)  Ze strony kosmetycznej oczywiście nie mogło tu zabraknąć RevitaLash i jego Volumizing Mascara.

Szczyt marzeń jeśli chodzi o maskarę do rzęs.
Wszystko możecie przeczytać i zobaczyć efekt po użyciu Tutaj !!!



6)  Suchy szampon nie jest zły.

Skuszona zapoznaniem się z działaniem suchego szamponu, wrzucam go do listy najlepszych produktów minionego roku ze względu na jego uniwersalność i pomoc w lenistwie lub braku czasu :D  No i atrakcyjnej ceny.








7)   Następnie kolejna rzecz, która została Wam tylko przedstawiona z pokazu Farouk w Łodzi.

O pokazie poczytacie TU!

A tu kilka słów o produktach.

CHI Keratin Silk Infusion to silna kuracja, która odbudowuje, leczy i nawilża suche i zniszczone włosy. Regeneruje włosy po chlorze, słońcu, czynnikach środowiska czy suszarkach, lokówkach i prostownicach.
Przywraca odpowiedni poziom nawilżenia włosa, nadaje naturalnego blasku, wzmacnia włosy.

Ja już swój zestaw używałam i jestem zachwycona! Włosy są nie do poznania.
Polecam Wam choć troszkę kosztuje. (ok. 150 zł za zestaw )







Myślę, że są to już wszystkie moje produkty "faworyt 2014 roku"
Oczywiście znalazło by się jeszcze tych produktów więcej, ale te najlepsze dla mnie znajdziecie właśnie w tym poście :)


A jakie są Wasze najlepsze produkty/zakupy tego roku??
Jacyś nowi faworyci??
Koniecznie napiszcie :)


Wracam do Was już za kilka dni z kolejnym postem, a tymczasem wysyłam moc buziaków :* , Iv !

















3 komentarze:

  1. Ja też bardzo lubię serię szamponów Advance Techniques z Avonu, chociaż ostatnio miałam okazję przetestować kosmetyki do włosów z serii WAX PILOMAX do włosów ciemnych i jestem pod ich wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń